Treenit

Seuralla on syksystä kevääseen viikoittain yhteisiä säännöllisiä treenejä uinnin ja juoksun muodossa. Treeneissä ei ole ohjattua toimintaa, vaan ne ovat pääsääntöisesti omatoimisia. Keväästä syksyyn on viikoittain yhteiset uintiharjoitukset järvessä ja viikonloppuisin pyörälenkkejä sekä harjoitusluonteinen kuuden osakilpailun X-tri Cup, jonka kautta pääsee lajin pariin tai kokeneemmilla tähtää kesän kisoihin. Myös treenipäiviä, leirejä ja yhdistelmätreenejä järjestetään.

Lisäksi seuralaiset sopivat keskenään yhteisiä juoksu-, pyörä- ja hiihtolenkkejä X-tri Lahden Facebook-sivuilla, jota käytetään keskustelupalstana. 

Tarkempia tietoja seuran toiminnasta saat tiedustelemalla s-postitse info@xtrilahti.fi

Ajankohtaiset säännölliset yhteistreenit löydät näiltä sivuilta Treenikalenterista.
Uintivuorojen ohjeistus ja uintivuorojen turvallisuussuunnitelmat: maanantain vuoro ja perjantain vuoro. Hukkuneen elvytysohje.

Lenkkietiketti kuntolenkeille HePon (Helsingin Polkupyöräilijät) sivuilla.
Tietoa myös varustautumisesta sekä ohjeita ryhmässä ajamiseen.

Treeniblogeja

Hyödyllisiä linkkejä

Triathlonhaaste
Hyviä video-ohjeita uintiin, pyöräilyyn ja juoksuun sekä treenivinkkejä aloittelijasta kokeneempaan kehäkettuun. Ilmainen nettipalvelu: www.triathlonhaaste.fi
Myös ravintopuoli huomioitu. Luo tunnukset, valitse haluamasi taso 1-3 ja kirjaudu palveluun. Harjoitusohjelmat valitun tason mukaan.
Mr Smooth
Näyttää kuinka uidaan oikein. Osoitteesta www.swimsmooth.com saa ladattua Mr Smooth Console -sovelluksen, jolla voi tarkastella oikeaoppista uintiasentoa kaikista eri kulmista.